Logo_saulute

Kaip sakė Michael Laitman (2007) “būtų be galo sudėtinga būti erdvėje, kur nieko nematome, nieko negirdime, kur nėra kvapų, skonio, lytėjimo pojūčių… nes tuomet užmirštume savo jutimų organų galimybes, o iš atminties – išsitrintų net ir  buvusių jutimų pėdsakai”. 

Tai patvirtina mintį, kad pažinimas, tyrinėjimas vienareikšmiškai yra susijęs su žmogaus augimo, ugdymosi procesu.

Priešmokyklinio ugdymo grupėje vaikai ne tik tyrinėja, pažįsta aplinkos objektus per savo pojūčius, bet susipažįsta su pačiais savimi: išmoksta užuosti, pajusti, užčiuopti, paliesti…

Kartais reikia tiek nedaug, kas ugdymosi bei mokymosi procesas taptų įdomus, įtraukiantis, skatinantis pažinti ne tik aplinką, bet ir patį save. 

Juk taip smalsu sužinoti, kaip lauke susiformuoja bala, kaip raidės ir net žodžiai yra “rašomi” iš uogų, kaip iš skirtingų spalvų “gimsta” nauja spalva, kaip skęsta ar plaukia daiktai vandenyje… 

O į visus šiuos klausimus padeda atsakyti STEAM ugdymas.